I.OBCHODNÍ SLUŽBY

Zakládání společností & Zprostředkování: Veškeré úřady státní a městské instituce, Právní a zákonodárné zastupování na základě plné moci, advokátní a notářské služby, účetní a audit servis, zprostředkování dodavatelů a jiné. Jednání na základě plné moci, zastupování a prověřování, Víza a udělování povolení k pobytu, Živnostenské oprávnění, Založení společností, s.r.o.,(Změny od nového roku 2014), Registrace u obchodního soudu, registrace u zdravotní a sociální správy, správa pojištění a pojistek, právní administrativní podpora. 

JSV International Assistant Service s.r.o., zastupuje klienty ve všech obchodních a právních záležitostech na základě Plné moci.

ii. ORGANIZACE A ŘÍZENÍ

  • Sjednávání schůzek: Zasedací místnosti, Podnikatelské a obchodní místa setkání, technické zázemí, zajištění konferenčních místností, uspořádání společenských akcí, příprava a participace na networking a seminářích
  • Příprava schůzek: Konferenční místnosti, cateringové služby, nastavení a zabezpečení audio-vizuálního zařízení, technického zázemí, podpora v administrativ­ním zázemí
  • Plánování: Time management, kurýrní služba & příprava dokumentů, rezervace a příprava akcí, cestovní přípravy a pojištění, psaní dopisů a správa celkové korespondence, zajištění kancelářských povinností a jejich vedení, poskytování IT služeb a podpory

III. KANCELÁŘSKÉ POVINNOSTI A MANAGEMENT

  • Kancelářské práce: Rastování telefonních hovorů, vyřizování příchozí elektronické pošty a faxu, běžná korespondence v rámci podniku, vyřizování požadavků a žádostí a jejich zpracování v daných termínech, vytváření a správa písemností, vytvářet zprávy a sdělení a reporty z činností, tabulky a databáze, zadávání a shromažďování dat, užití diktafonových nahrávek, nahrávání poznámek se schůzí, jednání a konferencí, vzdělávání a dozor nad zaměstnanci, účast na setkáních, konferencích a schůzích
  • Udržení kancelářského chodu: Vedení souhrnných databází a informačních toků, vedení evidencí a registrací, Najímání, nábor a zaškolení nových zaměstnanců, Shromaždování dat a výstupů, Sumarizace všech druhů reportů, sbírání vstupů,prověřování a výzkum, Realizace rozhovorů / pohovorů, Tiskové zprávy a PR články, Pravidelné & ad hoc zpravodajství, Efektivní začlenění do rozhodovacího procesu, Fakturace a objednávky
  • Další kancelářské služby: Pořádání firemních akcí, Organizování a posilování struktury společnosti (teambuilding), dárky a reklamní předměty, cateringové služby, fotografické služby, instalatér & elektrikář & uklizečka & čišní & hosteska & servírka, organizování soukromých večírků, atd.

IV. ADMINISTRATIVNÍ A SEKRETÁŘSKÉ POVINNOSTI

  • Sekretářské povinnosti: Vyřizování telefonních hovorů, poznámek, služby kurýra, pošty, vystavování firemní korespondence, objednávky a zásobování kancelářských potřeb, Příprava na jednání a prezentací (PowerPoint), správa a přezkoumávat systém evidence, aktualizovat webové stránky
  • Plánování údálostí: Organizace a plánování společenských, kulturních, sportovních akcí, návštěva kulturních a jiných společenských událostí a setkání, pořádání a realizace celých akci (svatby, výročí, dětský den, oslavy narození, teambuilding, soukromé večírky, koncerty, společenské akce)

V. SEKRETÁŘSKÉ SLUŽBY

  • Oficiální doklady: Přepisy a korektury, opravy a stylistické úpravy souborů a záznamů, shromažďování dokumentace, zaúčtování, právní dokumenty, notářská a jiná (Apostila) ověření
  • Psaní a editace dokumentů: (Dopisy, Zprávy, manuály, eBooks atd.), Zadávání a kopírování dat, Formátování dokumentů, konverze souborů PDF do Microsoft nebo Microsoft Excel, Hromadná korespondence, vyřízení pošty
  • Textový editor: Dopisy, Zprávy ze všech odvětví, časopisy, rukopisy, romány, non-fiction, korektury, indexování, kopírování editace, scanování, mailshots, PowerPoint prezentace, informační bulletiny, brožury, newslettry, vedení virtuální kanceláře,aj.
About
Mei an pericula euripidis, hinc partem ei est. Eos ei nisl graecis, vix aperiri consequat an. Eius lorem tincidunt vix at, vel pertinax. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Duis mattis eleifend lorem nec ultricies.